makeup by nurulazlina

My photo
is a freelance makeup artist, feel free to call me at 012-3285382 or email me at inurula@gmail.com for bridal, engagement, photo shoot & event makeup service.

Saturday, December 24, 2011

Outdoor Photoshoot @ Taman Biosains UPM

Cuti-cuti ni instead of balik kampung and pegi jalan2, i pulak duduk kat kl je sebab minggu depan baru nak balik kampung ada wedding to attend...so nak balik every weekend kopak jugak kan..hehehe...
So masa yang lapang ini telah diisi dengan outdoor photoshoot with my cameraman friend, Haris & Syafiq.. enjoy some of the photo taken from my humble nikon coolpix (:P) camera..


Syasya: before makeup

Syasya in the making..mekap dalam kereta...hari pulak hujan gerimis..huhuhu

I only use the best makeup on my model/client ye..hehe...

dah siap..(alamak, selebetnya mukaku..huhuhu)

Add caption





No comments:

Post a Comment